Sistem za upravljanje skladišč WMS

Jungheinrich sistem za upravljanje skladišč (WMS) – Napravimo preprosto enostavno.

Jungheinrich WMS upravlja, vodi in optimizira skladišče ter s tem zagotavlja trajno učinkovite in preproste procese.

Povečajte sliko z miškinim kazalcem.

Spletno povpraševanje

Osnovne lastnosti

  • Zagotovljena prihodnost
  • Procesna varnost
  • Povečanje preglednosti
  • Povečanje učinkovitosti
  • Prilagodljivost
  • Podpora v več jezikih

Ergonomija
Dosledno upoštevanje določil za ergonomijo po EN ISO 9241 omogoča trajno sproščeno delo. Terminali prikazujejo samo tiste informacije, ki jih osebje potrebuje za delo.

Uporaba v različnih panogah
Več kot 150 strank iz različnih panog je že povečalo učinkovitost skladiščnih postopkov s sistemom Jungheinrich WMS. V Fraunhoferjevem inštitutu za materialni tok in logistiko v Dortmundu v Nemčiji so potrdili ustreznost sistema za 90 različnih panog. Velika prednost sistema je tudi v tem, da podpira različne matične podatke.

Pregled prednosti

  • Obračunavanje obsega logističnih storitev
  • Dokumentacija
  • Modul za več skladišč
  • Sledenje šarži po evropski uredbi 178/2002
  • Modul za odpremo
  • Zagotavljanje kakovosti
  • Modul za stranke
  • Upravljanje serijskih številk
  • Pakirni modul
  • Vmesniški modul za SAP ter vse razširjene gostiteljske in ERP sisteme

Prikaži podrobno predstavljene prednosti

Podrobno predstavljene prednosti

Obračunavanje obsega logističnih storitev

Če ste zunanji ponudnik logističnih storitev in upravljate skladišče za drugo podjetje, lahko s tem modulom drastično zmanjšate stroške za zapisovanje in ovrednotenje opravljenih logističnih storitev.

Zagotavljanje kakovosti

Jungheinrich WMS ponuja različne možnosti za upravljanje zagotavljanja kakovosti. Tako lahko denimo za posamezne zaloge, šarže, stranke, transportno skladiščne osnove in območja, skladno z določenimi merili za zagotavljanje kakovosti, zaklenete izskladiščenje ali ga znova omogočite.

Dokumentacija

Posamezno izobraževalno gradivo in opombe k izdaji novih različic, ki so na voljo tudi v spletu, so na voljo vsakemu uporabniku sistema Jungheinrich WMS.

Modul za stranke

Kot upravljalec skladišča ali ponudnik logističnih storitev lahko z modulom za stranke pregledno in učinkovito upravljate zaloge več strank. Zaloge v skladišču in povezani postopki se upravljajo z ustrezno stranko kot lastnikom.

Modul za več skladišč

Upravljanje skladišča na več lokacijah omogoča pregledno upravljanje več lokacij, sinhronizacijo postopkov in izvajanje skladiščnih delovnih postopkov na vseh ali samo nekaterih lokacijah.

Upravljanje serijskih številk

S tem modulom lahko v sistemu Jungheinrich WMS upravljate serijske številke. Za preprosto beleženje serijskih številk ponuja WMS različne funkcije za podporo in nadzor.

Sledenje šarži po evropski uredbi 178/2002

Sledenje šarži v sistemu Jungheinrich WMS po evropski uredbi 178/2002 ponuja mehanizme in dokumentacije za podporo in nadziranje ustreznega vodenja serijskih številk. V matičnih podatkih artiklov je določeno, za katere artikle se zahteva upravljanje šarž. Za obliko šaržne številke je mogoče določiti preverbo veljavnosti.

Pakirni modul

Ta modul podpira osebje pri pakiranju komisioniranega blaga. Pogovorna okna za pakiranje se prek profilov prilagajajo individualnim zahtevam. Nastavitve v profilu zadevajo denimo način pakiranja, čas pakiranja, samodejno tiskanje potrdil ali povratno sporočilo za nadrejeni gostiteljski sistem. Z načinom pakiranja se določi, kateri podatki naj se shranijo ali obdelajo za pakirni seznam. Lahko se shrani število pakiranj, zapakirana teža in zaloga ali pa se transportno skladiščna osnova, ki se uporablja za komisioniranje, neposredno spremeni v paket.

Modul za odpremo

Modul za odpremo v sistemu Jungheinrich WMS upravlja proces odpreme. Zaporedje odpreme poteka optimalno skladno s predhodno določeno potjo. Zraven se izvaja popolno protokoliranje vseh pomembnih transportnih podatkov.

Vmesniški modul za SAP ter vse razširjene gostiteljske in ERP sisteme

Jungheinrich WMS omogoča izmenjavo podatkov in komunikacijo prek vmesnikov za vse razširjene gostiteljske in ERP sisteme ter ponuja certificiran vmesnik za sisteme SAP.

Spletno povpraševanje

Jungheinrich, d.o.o.

Prodaja:  +386 1 561 04 85
Najem:    +386 1 561 04 90
Servis:     +386 1 561 04 98
Centrala: +386 1 561 04 80

E-mail: info(at)jungheinrich.si