+386 1 561 04 80 Direktna številka servisne službe Splošna telefonska številka
Kontaktni obrazec
Novičke
Woman at work (63798)

Asistent servisne dejavnosti

Jungheinrich je eno vodilnih svetovnih intralogističnih podjetij z edinstvenim portfeljem izdelkov: od najenostavnejših paletnih vozičkov do popolnoma avtomatiziranih skladiščnih rešitev. V Sloveniji smo prisotni že 28 let in že desetletje vodilni na področju prodaje novih in rabljenih viličarjev.

Si bolj tehnična duša, vendar se odlično znajdeš v administrativnem svetu?
Rad delaš samostojno, pa vendar se zavedaš pomembnosti ekipnega dela?
Si natančen, proaktiven in ti največji izzivi predstavljajo dodatno motivacijo?
Si po naravi odprta, aktivna oseba, s poudarkom na učinkovitosti na katero se sodelavci vedno lahko zanesemo?

So bili vsi odgovori na zgornja vprašanja pritrdilni? Odlično!

Pridruži se nam kot

Asistent servisne dejavnosti (m/ž)

Pogoji za zasedbo delovnega mesta:

  • Zaželena najmanj V. stopnja izobrazbe ekonomske, organizacijske ali podobne smeri in 
    razvita afiniteta do tehnike,
  • najmanj pet let delovnih izkušenj (izkušnje v tehničnem okolju predstavljajo prednost), 
    odličnost pri delu z orodji Office 365,
  • aktivno znanje slovenskega in angleškega jezika,
  • visoko razvit čut za odgovornost, natančnost, urejenost, samoiniciativnost in delo v ekipi,
    pozitiven in proaktiven odnos do dela,
  • želja po nenehnem strokovnem in osebnem razvoju in učenju,
  • vozniško dovoljenje B-kategorije.

Tvoje najpomembnejše naloge bodo:

  • priprava enostavnih ponudb,
  • sodelovanje pri obdelovanju servisnih nalogov, dobavnic in drugih dokumentov
  • vodenje nadzora nad stroški oddelka in izvajanje kontrolinga  
  • sodelovanje pri izdaji računov in priprava ostale poslovne dokumentacije (poslovni dogovori…),
  • sodelovanje pri izterjavi plačil,
  • priprava komercialnih in analitičnih poročil za vodstvo ter analiza poslovnih rezultatov,
  • sodelovanje pri posodabljanju baz podatkov v informacijskem sistemu,
    skrb za arhiv oddelka.

Kljub temu, da smo mednarodni koncern, smo lastniško še vedno družinsko podjetje, zato nam je pomembno, da so zaposleni zadovoljni, kar skušamo doseči z nenehnimi možnostmi razvoja, kulturo odprte komunikacije ter povezovalnimi dogodki.

Kaj lahko pričakuješ?

  • skrbno načrtovan program uvajanja z nenehno podporo sodelavcev,
  • delo v urejenem kolektivu uspešnega mednarodnega podjetja s 70 leti tradicije,
  • dolgoročno zaposlitev z možnostjo osebnega razvoja, izobraževanj in napredovanja,
  • stimulativen finančni paket, vključno z izplačilom nagrade za poslovno uspešnost,
  • kolektivno pokojninsko in dodatno zdravstveno zavarovanje ob zaposlitvi za nedoločen čas,
  • fleksibilen delovni čas z občasno možnostjo dela na domu,
  • družabna srečanja (teambuildingi, pikniki, novoletna druženja,…).

Če smo te prepričali, te vabimo, da nam ponudbo z življenjepisom in motivacijskim pismom pošlješ na e-naslov zaposlitev@jungheinrich.si. Prijave sprejemamo do zapolnitve delovnega mesta, obravnavali jih bomo diskretno.
 

Imate vprašanja?