Kot vodilni na trgu na področju elektromobilnosti, Jungheinrich ponuja intralogistične rešitve, ki so energetsko učinkovitejše in zmanjšujejo emisije CO2. Odločilni dejavnik pri tem: celoten življenjski cikel naših litij-ionskih baterij sledi trajnostnemu konceptu.
Pri Jungheinrichu so litij-ionske baterije osrednje komponente elektromobilnosti in pomembno prispevajo k energetskemu prehodu. Vendar pa je trajnost mogoče doseči le, če je celoten življenjski cikel litij-ionskih baterij zasnovan tako, da ohranja vire. Zato je Jungheinrich razvil trajnostni cikel – od skrbnega pridobivanja materiala in izdelave do dolge življenjske dobe in ponovne predelave do visoke stopnje predelave dragocenih surovin.
1: Postopek izdelave litij-ionskih baterij
2: Postopek zorenja v stacionarnem skladišču (skladišče v gradnji/uporaba v načrtovanju)
3: Uporaba v novem vozilu (1. stopnja življenjskega cikla)
4: Postopek prenove
5: Uporaba v rabljenem vozilu (2. stopnja življenjskega cikla)
6: Postopek prenove
7: Uporaba v stacionarnem skladišču (skladišče v gradnji/uporaba v načrtovanju - 3. stopnja življenjskega cikla)
8: Postopek razstavljanja
9: Postopek recikliranja
Za Jungheinrich se trajnost začne z razvojem in proizvodnjo litij-ionskih baterij. V teh fazah sledimo našim merilom ekološkega oblikovanja, ki upoštevajo celoten življenjski cikel izdelka in zmanjšujejo vpliv na okolje. Zato v naših litij-ionskih baterijah nimamo kritičnih surovin, kot je kobalt, in namesto tega uporabljamo litij-železove fosfatne celice (LFP). Poleg tega so naše litij-ionske baterije same po sebi varne: celična kemija celic LFP v povezavi z dodatnimi varnostnimi mehanizmi preprečuje vžig baterije.
Pomemben korak pri izdelavi litij-ionske baterije je zorenje. V prihodnosti Jungheinrich načrtuje, da bo litij-ionski bateriji omogočil kratkotrajno zorenje v stacionarnem hranilniku energije. Posledično se lahko prejšnje emisije CO2 izravnajo v zelo zgodnji fazi. V podjetju Jungheinrich trenutno gradijo primeren skladiščni objekt.
Da bi povečali trajnost, gredo litij-ionske baterije pri Jungheinrichu v svojem življenjskem ciklu skozi do tri različne stopnje. Najprej jih bomo uporabljali v naših novih vozilih. Litij-ionske baterije navdušujejo z 20 % manjšim odtisom CO2 in do 20 % boljšo energijsko učinkovitostjo kot industrijska vozila s svinčeno kislinskimi baterijami.
Po uporabi v novem vozilu življenjski cikel litij-ionske baterije še zdaleč ni končan. Ko je baterija obnovljena, izvedemo strokovno obnovo. V prihodnosti želimo uporabljati analitska orodja, ki s pomočjo umetne inteligence vrednotijo in razvrščajo uporabljene celice. Posledično se lahko litij-ionske baterije ponovno uporabijo v rabljenih vozilih (2. stopnja življenjskega cikla) in kasneje v stacionarnem skladišču (3. stopnja življenjskega cikla).
3. stopnja življenjskega cikla poteka zunaj vozila: če je kapaciteta baterije manjša od 70 do 80 %, ni več smiselna uporaba baterije v vozilu. Vendar lahko baterijo še nekaj let uporabljate kot stacionarno skladiščno enoto. Ker se uporaba obnovljivih virov energije povečuje, bo stacionarno shranjevanje v prihodnjih letih še naprej igralo vse pomembnejšo vlogo pri kompenzaciji nihanj v oskrbi z električno energijo.
Če litij-ionska baterija ni več primerna za uporabo v stacionarnem skladišču, smo odgovorni za razgradnjo in recikliranje baterije. Naš cilj je, da je mogoče 95 % dragocenih celičnih materialov, kot so litij, baker in aluminij, ponovno uporabiti in vrniti v cikel. Nekatere od teh snovi je mogoče uporabiti za proizvodnjo novih litij-ionskih celic. Ta pristop prispeva k trajnostni in odgovorni rabi naravnih virov.
Vaš kontakt
prodaja
Telefon