Za inovativno ameriško podjetje s področja elektronskega trgovanja smo avtomatizirali transportni proces in ga naredili bolj zanesljivega.
Vodstvo podjetja nam je zaupalo nalogo avtomatizacije transporta palet na 500-metrski prevozni poti od komisionirnega območja do delovnih postaj za pakiranje. Zastavljeni cilj je bil delavce razbremeniti ročnega upravljanja transportnih vozil.
Ameriško podjetje upravlja devet logističnih centrov v Nemčiji, kar v nekaterih primerih omogoča dobavo v dveh urah po oddanem naročilu. Kratek čas izvedbe in zanesljivost sta tako bili glavni zahtevi v okviru avtomatizacije sistema.
Delavce je bilo treba v čim večji meri razbremeniti transportnih opravil, kot je prevažanje popolnoma komisioniranega blaga za odpremo. Predvidena je bila tudi avtomatizacija in organizacija vračanja praznih palet na delovne postaje za pakiranje.
Pri Jungheinrichu smo ta problem rešili z avtomatsko vodenim transportnim sistemom (AGVS) v kombinaciji z ročno upravljanimi vozili.
Jungheinrichov sistem AGVS je sestavljen iz petih samovozečih viličarjev ERC 215a z nosilnostjo do 1,5 tone. Laserska navigacija omogoča natančno približevanje in avtomatizirano delovanje prevzemnih in komisionirnih postaj.
Vsa vozila so opremljena s skenerji in tipali za zaščito oseb.
Programska oprema logističnega vmesnika Jungheinrich omogoča upravljanje samovozečih viličarjev s tabličnim računalnikom. Za preprost vnos delovnih nalogov se uporablja intuitivni uporabniški vmesnik. Viličar AGV prejme in obdela nalog v popolnoma avtomatiziranem zaporedju.
Za komunikacijo z viličarji ERC 215a je bilo uporabljeno obstoječe omrežje WLAN.
Naši stranki se je naložba v novo avtomatizirano logistično središče poplačala v prej kot enem letu, za delavce pa je avtomatizacija pomenila občutno zmanjšanje obsega transportnih poti in delovnih obremenitev.
Skratka, avtomatski sistem je naložba, ki se je vsem obrestovala.