+386 1 561 04 80 Direktna številka servisne službe Splošna telefonska številka
Kontaktni obrazec
Novičke
Navodila za uporabo viličarja pri poplavah

Navodila za uporabo viličarjev po poplavi

Kratka navodila kako postopati, če je vaš viličar zalila poplavna voda.

Spoštovani,

če je vaš viličar zalila poplavna voda, prosimo upoštevajte spodnja navodila za uporabo. Le  tako bo lahko vaš viličar čimprej in s polno zmogljivostjo ponovno deloval:

  1. Viličar, ki so ga zalile poplavne vode NI dovoljeno vključevati/uporabljati! 
  2. Poskrbite za odklop polnilca viličarja iz omrežne napetosti (potegnite vtikač iz vtičnice).
  3. Poskrbite za odklop baterije iz viličarja (odklopite baterijsko sklopko).
  4. Vse premike viličarjev je potrebno izvajati po zasilnih postopkih, ki so opisani v navodilih za uporabo in so specifični glede na vrsto in model viličarja. Z zasilnim postopkom se brez vklopa viličarja sprosti vse zavore in omogoči manipulacijo. Viličar se nato lahko premakne s pomočjo druge mehanizacije kot je tipično bager, traktor, vitli, avto-vleka in podobno.
    V kolikor navodil za uporabno nimate pri sebi, si jih lahko prenesete tukaj: Operating Manuals. Priporočamo iskanje po serijski številki viličarja. V kolikor te nimate, iščite po tipu viličarja. Navodila za ročno premikanje viličarja so tipično na koncu poglavja »E Upravljanje«.

Po tem, ko vode odtečejo in viličar ni več potopljen, je potrebno ukrepati po sledečih postopkih:

Višina poplavne vode do 25cm: 

  1. VFG (diesel ali plin) -  odpreti pri pedalih in motorju in pazljivo sprati blato s curkom vode – viličar lahko normalno deluje  
  2. EFG, ETV, Junior (EJC, ERE…) - odpreti pokrove in sprati blato, nato vsaj 1 dan počakati, da se viličar osuši in nato šele vklop nazaj -  viličar lahko normalno deluje
  3. Polnilci naj bi bili montirani višje in nepoškodovani. V primeru zalitja polnilca kličite servis.

Višina poplavne vode do 80 cm - Baterija/motor še ni zalit/a – potreben je obisk serviserja na terenu 

  1. VFG (dizel ali plin) – potreben je poseg serviserja - pazljivo sprati blato in preveriti možen vdor vode v vsa olja in goriva – hidravlika, menjalnik, diferencial, motor.  
  2. EFG, ETV, Junior (EJC, ERE…) – potreben je poseg serviserja – spiranje blata, razstavljanje instalacije in komponent, sušenje, sestava in zagon viličarja.
  3. Polnilci naj bi bili montirani višje in nepoškodovani. V primeru zalitja polnilca kličite servis. Potrebno je čiščenje, sušenje ter testiranje.

Višina poplavne vode nad 80cm - Baterija ali motor so popolnoma zaliti. 

  1. Popravilo na terenu ni možno. Potreben je prevoz v delavnico Kamnik. Kličite servis.  

Ne glede na vrsto zalitja/poplave ali višino vode priporočamo, pred uporabo viličarja ali pripadajoče opreme, strokovni pregled s strani Jungheinrich servisne službe.

Customer Hotline

Splošni mobitel servisa

Helpdesk_[MAM-45240]-servis

Izpolnite spletni obrazec - povpraševanje za servis

Stopite v stik

Imate vprašanja?