+386 1 561 04 80 Direktna številka servisne službe Brezplačna telefonska številka
Formular za kontaktiranje
Novičke
Oglas za delo rugby

Referent za rezervne dele

Brez Jungheinricha bi bil vaš nakupovalni voziček verjetno prazen. Naši viličarji v logističnih centrih po svetu premaknejo milijone produktov na dan. Smo eden od 3 najboljših proizvajalcev viličarjev na svetu ter med vodilnimi ponudniki skladiščne tehnologije z direktno prodajo v 40 držav po svetu.

V našo ekipo s sedežem v Kamniku vabimo ambicioznega, visoko motiviranega, zanesljivega in timsko usmerjenega sodelavca na delovnem mestu

Referent za rezervne dele (m/ž)

Pogoji za zasedbo delovnega mesta:

  • srednja ali višja stopnja izobrazbe, zaželeno tehnične smeri (ni pogoj),
  • najmanj tri leta delovnih izkušenj na podobnem delovnem mestu (izkušnje v dejavnosti servisiranja in vzdrževanja predstavljajo prednost),
  • aktivno znanje osnovnih orodij MS Office (s poudarkom na Excelu),
  • aktivno znanje slovenskega in angleškega jezika (obvezno), znanje nemškega jezika predstavlja prednost,
  • uporabniško znanje programskih orodij Vasco in SAP predstavlja prednost,
  • vozniško dovoljenje B-kategorije,
  • dobre komunikacijske in pogajalske sposobnosti,
  • proaktiven pristop do dela,
  • visoko razvit čut za odgovornost in samoiniciativnost,
  • prodajna naravnanost,
  • naklonjenost do pridobivanja novih znanj.


Tvoje najpomembnejše naloge bodo:

  • vodenje materialnega poslovanja glavnega skladišča,
  • koordinacija optimalne zaloge po vseh skladiščih,
  • naročanje rezervnih delov doma in v tujini,
  • reševanje reklamacijskih zahtevkov in pravočasna vračila rezervnih delov v matično podjetje,
  • redna dnevna korespondenca za likvidacijo vseh procesnih dokumentov rezervnih delov,
  • proaktivno sodelovanje s servisno ekipo pri koordinaciji rezervnih delov,
  • izdaja in prevzem materiala,
  • koordinacija internih prenosov med skladišči,
  • skrb za nabavne cene rezervnih delov in pogoje nakupa,
  • priprava periodičnih poročil in analiz,
  • optimizacija stroškov transporta,
  • administracija vhodnih faktur dobaviteljev.


Kaj lahko pričakuješ?

  • skrbno načrtovan program uvajanja z nenehno podporo sodelavcev,
  • delo v urejenem kolektivu uspešnega mednarodnega podjetja z več kot 65 leti tradicije,
  • dolgoročno zaposlitev z možnostjo osebnega razvoja in napredovanja,
  • izobraževanja doma in v tujini,
  • stimulativen finančni paket,
  • fleksibilen delovni čas,
  • družabna srečanja (skupni zajtrki, pikniki, novoletna druženja,…).


Če si visoko motiviran in se novih izzivov ne ustrašiš ampak iz njih črpaš znanje, te vabimo, da nam ponudbo z življenjepisom in motivacijskim pismom pošlješ na e-naslov zaposlitev@jungheinrich.si. Prijave sprejemamo do 2.3.2021, obravnavali jih bomo diskretno.

Imate vprašanja?