Stage Services 2020

Servisne storitve

»Dajmo!« je imel navado reči dr. Friedrich Jungheinrich, ustanovitelj družbe Jungheinrich. V tem se odraža naša kultura podjetja in naše zahteve glede servisnih storitev. Samo tisti, ki se loteva stvari, prevzame odgovornost – za svoje stranke in zase. 

Dr. Friedrich Jungheinrich je zgradil svoje podjetje na podlagi pravega partnerstva in zvestobe. Te vrednote imajo še vedno največjo vrednost. Naj si bo stranka, dobavitelj ali sodelavec: Jungheinrich gradi dolgoročne, trajne in poštene odnose. Steber tega odnosa so vrste servisnih storitev in rešitev. 

Trenutno izkazujemo 98 odstotkov stopnje servisiranja in s tem postavljamo visoko merilo v naši panogi. Naše servisno omrežje po vsem svetu zajema več kot 5.300 kvalificiranih servisnih tehnikov. Tako smo lahko vsepovsod zelo hitro pri vas.

Poleg servisa vozil in sistemov nudimo tudi podporo in svetovanje pri analizi in optimizaciji vaših logističnih zahtev (npr. upravljanje materialnega toka, flote ali skladiščnega sistema). Enako pomembno za nas so delovna okolja in naloge vaših zaposlenih. V ta namen smo pripravili obsežna izobraževanja, v katera vnašamo vse svoje izkušnje in strokovnosti pri reševanju vaših zahtev. Obsegajo tako usposabljanje voznika in usposabljanje za komisioniranje preko upravljanje baterij do varnostnega treninga.

Na eno stvar se lahko vedno zanesete: ne glede na to, ali ste veliko ali malo podjetje, vam Jungheinrich ponuja natančno tisti storitveni izdelek, ki ga potrebujete za uspeh. Po vsem svetu na enakem nivoju kakovosti.

Imate vprašanja?