Arla Foods
Kompakten skladiščni sistem z vozički UPC

Postavitev kompaktnega skladiščnega sistema za podjetje Arla Foods

Arla Foods se uvršča med največja podjetja v mlekarski industriji na svetu, v bogati prodajni ponudbi podjetja pa najdemo mleko, sir, jogurt, maslo in margarino. Z optimizacijo logističnih postopkov v skladišču v danskem mestu Holstebro je podjetje najbolje izrabilo prostor. 

Učinkovitejše skladiščenje večjih vreč

Na okrog 10.000 kvadratnih metrih v skladišču podjetja Arla Foods v Holstebru, ki je približno 300 kilometrov severozahodno od Københavna, so skladiščene samo mlečne beljakovine v prahu. Proizvodnja poteka v samo nekaj kilometrov oddaljeni mlekarni Arla. »Mlečne beljakovine v prahu dobavljamo tako rekoč po vsem svetu,« ponosno pove vodja skladišča Jens Korbo pri podjetju Arla v Holstebru, »razen v Avstralijo, Afriko in na Novo Zelandijo.«

Do sredine leta 2012 so mlečne beljakovine v prahu, pakirane v vrečah različnih velikosti, skladiščili bodisi v blokovnem skladišču ali v preprostih uvoznih regalih. Velike vreče, ki tehtajo 500 kilogramov, so zasedle okrog 35 odstotkov vsega skladiščnega prostora, zato so v podjetju potrebovali učinkovitejše rešitve.

Jens Korbo
Vodja skladišča v podjetju Arla

»Skratka, pri Jungheinrichu so nam pripravili res vrhunsko rešitev.«

Skladiščenje na več globinah prihrani prostor

Za skladiščenje 500-kilogramskih vreč je bil predlagan kompakten skladiščni sistem z vozički. Izkoristek standardnega kompaktnega skladišča, torej z odpravo hodnikov, se poveča s sistemi z vozički. Slednji omogočajo večjo zapolnitev, večji pretok blaga in boljši izkoristek prostora.

Sistem je bil zasnovan tako, da je v vsakem kanalu prostora za natančno 13 palet. Dva kanala eden nad drugim nosita točno količino, ki jo je mogoče naložiti v tovorno vozilo. Na vrhu sta osnovno vozilo (EFG 218) in voziček UPC (Under Pallet Carrier). Podjetje je izbralo voziček UPC, saj se odlično obnese za ponavljajoče komisioniranje in odpremo v istem paletnem kanalu.

UPC se namesti na vilice osnovnega vozila in vozi v paletnem kanalu med uporabo. UPC se neodvisno pomakne pod paleto in prevzame blago, ne da bi moral biti fizično povezan z osnovnim vozilom. Voziček s tipali neodvisno nadzira vse premike in dvige, da ne pride do trčenja. Upravljavec lahko v tem času pobere novo paleto, predvideno za skladiščenje, jo postavi na začetek kanala in se posveti naslednjemu skladiščnemu elementu.

Učinkovito sodelovanje

Viličarji so vključeni v celovito rešitev. Več električnih paletnih viličarjev ERE 225 raztovarja tovorno vozilo in prevaža blago v kompaktni skladiščni sistem. Zaradi fiksne ploščadi lahko razvijejo hitrost več kot 12 km/h. Omogočajo torej izjemno učinkovito prevažanje blaga.

Električni viličar EFG 218 je osnovno vozilo za UPC in odvaža blago iz kompaktnega skladiščnega sistema. Ergonomsko delovno mesto omogoča sproščeno in neutrujajoče delo. Korbo poudari pomembnost te obljube: »Ko se naši vozniki počutijo varne in še udobno sedijo na viličarjih, se poveča učinkovitost vseh naših postopkov.«

"Odkar uporabljamo vozičke UPC Jungheinrich, smo precej učinkovitejši,« potrdi skladiščnik Elo Kristensen. Korbo še doda: »Res je, s temi vozički delamo hitro in učinkovito." Poleg tega nam sistem omogoča veliko prilagodljivosti. Skratka, pri Jungheinrichu so nam pripravili res vrhunsko rešitev.«

Imate vprašanja?