Stage – podjetje Pfenning logistics
Logistični vozni park izpolnjuje največje zahteve

88 viličarjev za podjetje Pfenning logistics

Učinkovit pretok blaga v logističnem središču na 20 hektarjih površine v lasti podjetja pfenning logistics temelji na uporabi voznega parka z našimi viličarji. Vozni park, ki šteje 88 vozil, v skladišču multicube rhein-neckar v obdobjih največje delovne obremenitve povečajo z najetimi viličarji. 

Optimalni izkoristek prostora skladišču z ozkimi hodniki

Pfenning logistics GmbH je specializirano podjetje za logistiko iz Baden-Württemberga. Leta 2013 je Pfenning logistics z naložbo v osnovna sredstva v višini 100 milijonov evrov v Heddesheimu vzpostavilo nov sedež družbe in logistično središče na 20 hektarjih površine, imenovano multicube rhein-neckar. Blago skladiščijo v dveh območjih objekta: V severnem delu so večinoma prehrambni izdelki in druge nujne potrebščine, v južnem delu pa so skladiščene kemikalije. V skladiščih z ozkimi hodniki je opravljenih krepko čez 5.000 premikov palet na dan.

Vključeni smo bili v zgodnjo fazo razvoja sistema za prostor in vozni park, ki bi omogočal optimalen izkoristek prostora. Na tej točki so v podjetju Pfenning logistics že sprejeli odločitev o okvirnem načrtovanju sistema za skladišče z ozkimi hodniki. Zaradi izpolnjevanja zahtev glede manipulacije prehrambnih izdelkov je bilo pomembno, da viličarji za ozke hodnike zmorejo prevoz na veliki razdalji z zgolj enim polnjenjem baterije.

Christopher Granath
Vodja oddelka za procesno tehniko pri podjetju Pfenning logistics

»Ti viličarji zmorejo dve izmeni brez polnjenja baterije. K temu pripomore tudi delovanje z rekuperacijo energije. To je bilo za nas pri nakupu odločilno.«

Teleskopske vilice za hitrejšo izvedbo postopkov

Jedro voznega parka sestavljajo električni visokodvižni kombinirani komisionirni/nakladalni viličarji 23 EKX 515, ki so po hodnikih vodeni mehansko. Christopher Granath, vodja oddelka za procesno tehniko v podjetju Pfenning logistics, pove: »Pri Jungheinrichu so na našo zahtevo poskrbeli za zelo ozke hodnike in tako zagotovili še boljši izkoristek prostora. Poleg tega so ozki hodniki v severnem in južnem delu skladišča enako široki, kar omogoča tudi dostop z viličarjem EKX 515.« 

Viličarji za ozke hodnike EKX 515 so prilagojeni različnim zahtevam in omogočajo delovanje z rekuperacijo energije. Za pogon teh vozil skrbita 80-voltni trifazni sistem s tehnologijo izmeničnega toka in visok navor, ki zagotavlja učinkovito pospeševanje. V severnem delu skladišča se vozila, ki jih odlikuje dvižna višina 8,4 metra, uporabljajo za skladiščenje blaga na evropaletah ali industrijskih paletah. Za uporabo v južnem delu skladišča so bili viličarji opremljeni s trojnimi teleskopi, ki omogočajo zlaganje palet s kemičnimi proizvodi na višini do 14,4 metra. »Za potrebe pomembne stranke s področja prehrambne industrije smo 16 vozil opremili s teleskopskimi vilicami. To nam omogoča, da izkoristimo prednosti hitrejše izvedbe skladiščnih postopkov in izpolnimo zahteve po velikem pretoku blaga,« pove Granath.

Vozni park vključuje tudi standardne viličarje 65 ETV 216, EFG 220 in ERE 225, od katerih nekateri omogočajo rekuperacijo energije pri spuščanju bremena. Za obdobja največje delovne obremenitve so za najem na voljo dodatni viličarji.

Zmogljivo upravljanje baterije

Christopher Granath pravi: »Želeli smo izbrati najboljši tehnološko rešitev, zato smo se odločili za Jungheinrichove viličarje za ozke hodnike, s katerimi smo že imeli izkušnje na drugih lokacijah. Pri nakupu nam je bilo najpomembnejše dolgo delovanje z zgolj enim polnjenjem baterije. Ti viličarji brez težav zmorejo dve izmeni brez polnjenja baterije. Včasih jih je mogoče uporabljati celo tri izmene brez vmesnega polnjenja. K temu pripomore tudi delovanje z rekuperacijo energije. Ta dejavnik je bil za nas pri nakupu odločilen.«
Po besedah g. Granatha smo imeli prednost tudi kot dobavitelj z izjemno kratkimi dobavnimi roki za najeto opremo. Poleg tega smo podjetju v izvedbenih fazah nudili prilagodljivo podporo. Za primer vzemimo nastavljanje hitrostnih profilov in dvižnih višin pri vozilih 16 EKX 515 v severnem delu skladišča – naloga je bila opravljena ločeno za vsakega od 66 hodnikov.

Imate vprašanja?