+386 1 561 04 80 Direktna številka servisne službe Splošna telefonska številka
Kontaktni obrazec
Novičke
Anton_picture_1
Practice & solutions
Practice & solutions
11/03/2025

Vijolična v skladišču: z „AntOn by Jungheinrich“ postavljamo nove trende v segmentu osnovnih modelov.

„AntOn by Jungheinrich” prinaša svežo vijolično barvo in nove ideje v skladišče. Zakaj je ta projekt začetnih modelov tako zanimiv za industrijo? Preberite več zdaj!

Takoj pritegne pogled: viličar v svetlo vijolični barvi. »To je eno od naših novih vozil, ANTon,« ponosno pove Torsten Koenig, direktor prodaje viličarjev pri Jungheinrichu. »Z njim vstopamo na neznano ozemlje. «

Novo področje rasti

AntOn_Picture_1 Intralogistični sektor doživlja prelomne spremembe. Med vrhunskimi rešitvami in osnovnimi modeli se je uveljavil segment za začetnike. In ta hitro raste. »Ugotavljamo, da nekateri naši kupci vse pogosteje uporabljajo ekonomična in standardizirana industrijska vozila,« poroča Koenig, ko si ogleduje nove modele. „Mnoga podjetja iščejo stroškovno učinkovite in nezapletene rešitve za tipične naloge skladiščenja in prevoza. Prav tak viličar, kot ga potrebujejo.“ Da bi lahko natančno izpolnili te potrebe naših strank, je bil čas za nekaj novega. Čas za „AntOn by Jungheinrich“.

Jungheinrich in EP Equipment: Sodobna globalizacija z vijolično močjo

Vijolična vozila so bila prvič predstavljena svetu na slovesnosti ob podpisu pogodbe v Šanghaju julija 2025. Za vstop v segment osnovnih modelov smo pridobili močnega partnerja: EP Equipment, vodilnega dobavitelja industrijskih vozil iz Kitajske. „Za nas je strateško partnerstvo odličen primer sodobne globalizacije,“ pravi Koenig. „Združujemo nemško inženirstvo z dinamiko in prilagodljivostjo kitajske industrije. S tem ustvarjamo resnično dodano vrednost za naše stranke po vsem svetu.“ Povezuje jih tudi posebno močna osredotočenost na električne industrijske viličarje. Smo pionirji litij-ionske tehnologije v intralogistiki: leta 2011 smo bili prvi proizvajalec, ki je predstavil industrijske viličarje z moderno baterijsko tehnologijo. Skupaj z EP smo se zavezali cilju, da bomo po vsem svetu pospešili elektrifikacijo industrije v intralogistiki.

AntOn-PTL-Operation-Total-working-_72dpi.webp

Kako naj bi to delovalo z AntOn? „Vozila AntOn so zmogljiva, robustna in hkrati stroškovno učinkovita. Vnaprej konfigurirani modeli se namerno uporabljajo, da se ohranijo enotna cena, hiter dobavni rok in enostavno rokovanje. Viličarje poganja sodobna litij-ionska baterija, ki našim strankam ponuja daljši čas delovanja, krajše cikle polnjenja in baterijo, ki ne potrebuje vzdrževanja, tudi v rastočem segmentu vstopnih modelov. To jih naredi še posebej primerne za začetek ali prehod na litij-ionsko električno mobilnost,“ pravi Koenig. Prva vozila so prišla v Evropo konec septembra, to so električna čelna viličarja CBH 2.5, CBH 3.0 in nizkodvižni paletni viličar PTL 1.5. Latinska Amerika in Azija-Pacifik bodo sledili kmalu zatem, v novembru.

AntOn: ime, ki nosi težo

Novo blagovno znamko „AntOn by Jungheinrich“ smo poimenovali v čast legendarni „mravlji“, ki sega v inovativni duh ustanovitelja našega podjetja. Odkar je dr. Friedrich Jungheinrich leta 1948 registriral blagovno znamko „Ameise“ (nemško „mravlja“) za ročne paletne in nizkodvižne paletne viličarje, je mravlja neločljivo povezana z našo zgodbo o uspehu. Pod tem imenom je istega leta na trg prišel prvi baterijski paletni viličar, ki je danes nepogrešljiv del vsakega skladišča.

Mravlje povezujemo s pridnostjo, močjo in timskim delom. To so lastnosti, ki jih Jungheinrich želi izraziti z AntOn. Velika črka „O“ v imenu „AntOn“ je oblikovana tako, da spominja na gumb za vklop, hkrati pa se bere kot beseda „on“. Simbolizira elektrifikacijo in neprekinjeno pripravljenost.

Barva blagovne znamke – drzna vijolična – predstavlja spremembo, inovativnost in razlikovanje. Hkrati združuje pozitivne lastnosti rdeče (strast) in modre (mir). Ta barva je bila izbrana namerno. V barvnem krogu je vijolična nasprotna tradicionalni rumeni barvi Jungheinrich. To je jasen kontrast, ki poudarja avtonomijo nove blagovne znamke. Hkrati dodatek »by Jungheinrich« ohranja povezavo z blagovno znamko Jungheinrich.

Z „AntOn by Jungheinrich“ v podjetju Jungheinrich začenjamo novo poglavje in bomo v prihodnosti ponudili pravo rešitev za vsako potrebo – od visokotehnoloških viličarjev do stroškovno učinkovitih osnovnih vozil. S tem se posebej pozicioniramo v tem dinamično rastočem segmentu in tako izvajamo osrednji del naše strategije 2030+. Sporočilo je jasno: če želite biti uspešni pri spreminjanju intralogistike, potrebujete pogum za spremembe – in prave partnerje ob sebi.

Vas zanima več?

Naši strokovnjaki vam bodo z veseljem odgovorili na vaša vprašanja in vam pomagali razrešiti dvome.

Kontaktirajte nas!

Seznam vseh blogov

Imate vprašanja?