„AntOn by Jungheinrich” prinaša svežo vijolično barvo in nove ideje v skladišče. Zakaj je ta projekt začetnih modelov tako zanimiv za industrijo? Preberite več zdaj!
Takoj pritegne pogled: viličar v svetlo vijolični barvi. »To je eno od naših novih vozil, ANTon,« ponosno pove Torsten Koenig, direktor prodaje viličarjev pri Jungheinrichu. »Z njim vstopamo na neznano ozemlje. «
Vijolična vozila so bila prvič predstavljena svetu na slovesnosti ob podpisu pogodbe v Šanghaju julija 2025. Za vstop v segment osnovnih modelov smo pridobili močnega partnerja: EP Equipment, vodilnega dobavitelja industrijskih vozil iz Kitajske. „Za nas je strateško partnerstvo odličen primer sodobne globalizacije,“ pravi Koenig. „Združujemo nemško inženirstvo z dinamiko in prilagodljivostjo kitajske industrije. S tem ustvarjamo resnično dodano vrednost za naše stranke po vsem svetu.“ Povezuje jih tudi posebno močna osredotočenost na električne industrijske viličarje. Smo pionirji litij-ionske tehnologije v intralogistiki: leta 2011 smo bili prvi proizvajalec, ki je predstavil industrijske viličarje z moderno baterijsko tehnologijo. Skupaj z EP smo se zavezali cilju, da bomo po vsem svetu pospešili elektrifikacijo industrije v intralogistiki.
Kako naj bi to delovalo z AntOn? „Vozila AntOn so zmogljiva, robustna in hkrati stroškovno učinkovita. Vnaprej konfigurirani modeli se namerno uporabljajo, da se ohranijo enotna cena, hiter dobavni rok in enostavno rokovanje. Viličarje poganja sodobna litij-ionska baterija, ki našim strankam ponuja daljši čas delovanja, krajše cikle polnjenja in baterijo, ki ne potrebuje vzdrževanja, tudi v rastočem segmentu vstopnih modelov. To jih naredi še posebej primerne za začetek ali prehod na litij-ionsko električno mobilnost,“ pravi Koenig. Prva vozila so prišla v Evropo konec septembra, to so električna čelna viličarja CBH 2.5, CBH 3.0 in nizkodvižni paletni viličar PTL 1.5. Latinska Amerika in Azija-Pacifik bodo sledili kmalu zatem, v novembru.
Novo blagovno znamko „AntOn by Jungheinrich“ smo poimenovali v čast legendarni „mravlji“, ki sega v inovativni duh ustanovitelja našega podjetja. Odkar je dr. Friedrich Jungheinrich leta 1948 registriral blagovno znamko „Ameise“ (nemško „mravlja“) za ročne paletne in nizkodvižne paletne viličarje, je mravlja neločljivo povezana z našo zgodbo o uspehu. Pod tem imenom je istega leta na trg prišel prvi baterijski paletni viličar, ki je danes nepogrešljiv del vsakega skladišča.
Mravlje povezujemo s pridnostjo, močjo in timskim delom. To so lastnosti, ki jih Jungheinrich želi izraziti z AntOn. Velika črka „O“ v imenu „AntOn“ je oblikovana tako, da spominja na gumb za vklop, hkrati pa se bere kot beseda „on“. Simbolizira elektrifikacijo in neprekinjeno pripravljenost.
Barva blagovne znamke – drzna vijolična – predstavlja spremembo, inovativnost in razlikovanje. Hkrati združuje pozitivne lastnosti rdeče (strast) in modre (mir). Ta barva je bila izbrana namerno. V barvnem krogu je vijolična nasprotna tradicionalni rumeni barvi Jungheinrich. To je jasen kontrast, ki poudarja avtonomijo nove blagovne znamke. Hkrati dodatek »by Jungheinrich« ohranja povezavo z blagovno znamko Jungheinrich.
Z „AntOn by Jungheinrich“ v podjetju Jungheinrich začenjamo novo poglavje in bomo v prihodnosti ponudili pravo rešitev za vsako potrebo – od visokotehnoloških viličarjev do stroškovno učinkovitih osnovnih vozil. S tem se posebej pozicioniramo v tem dinamično rastočem segmentu in tako izvajamo osrednji del naše strategije 2030+. Sporočilo je jasno: če želite biti uspešni pri spreminjanju intralogistike, potrebujete pogum za spremembe – in prave partnerje ob sebi.
Naši strokovnjaki vam bodo z veseljem odgovorili na vaša vprašanja in vam pomagali razrešiti dvome.
Kontaktirajte nas!