Vodilni ponudnik intralogističnih rešitev
Naše rešitve
Naše rešitve
Litij-ionska tehnologija Jungheinrich
Litij-ionska tehnologija Jungheinrich
Naše rešitve
Naše rešitve
Vodilni ponudnik intralogističnih rešitev
Proizvodi
Proizvodi
Viličarji za najem
Proizvodi
Baterije / tehnika polnjenja
Baterije / tehnika polnjenja
Vodilni ponudnik intralogističnih rešitev
Vodilni ponudnik intralogističnih rešitev
Storitve
Storitve
Storitve
Storitve
Storitve
Storitve
Storitve
Vodilni ponudnik intralogističnih rešitev
O nas
O nas
Čelne viličarje lahko uporabljate v skoraj vsakem skladišču, saj so se izkazali kot resnični vsestranski talenti. Naj si bo kot kompaktna električna izvedba ali z izjemno zmogljivim izgorevalnim motorjem – vsekakor pa boste z izborom enega od naših čelnih viličarjev z nizko porabo goriva našli odlično rešitev za svoje skladišče.
Ali iščete veliko zmogljivost, ki pa mora biti istočasno zelo ekonomična? Naši viličarji nudijo oboje. Z njimi lahko fleksibilno in zanesljivo prevažamo predmete do cilja v hali in na dvorišču. Zaradi visoke nosilnosti premore čelni viličar tudi težka bremena: brez težav dvigne do pet ton.
Naša ponudba vključuje električne viličarje in viličarje z izgorevalnim motorjem. Izberite najboljši tip za vaše skladišče!
V skladišču z ozkimi hodniki boste dosegli najboljše rezultate z našimi električnimi čelnimi viličarji v kompaktnem dizajnu. Zaradi inovativne tehnike trifaznega toka jih odlikujejo še vozne lastnosti, zmogljivost pretoka blaga in stroški vzdrževanja. Regenerativno zaviranje viličarjem priskrbi dodatno energijo, tako da lahko z eno samo polnitvijo baterije opravijo še več dela.
Z našimi dizelskimi in plinskimi viličarji se zanašate na robustne, zanesljive in izrazito močne viličarje. Nudijo nosilnost od 1,6 do 5 ton, kar zagotavlja največjo učinkovitost. Kljub temu dela čelni viličar izredno tiho in ergonomično. Če je treba v vašem skladišču velikokrat zamenjati smeri, priporočamo viličar s hidrostatičnim pogonom. Na daljših progah pa veliko bolje vozijo s hidrodinamičnim menjalnikom.
Viličar je trikolesno ali štirikolesno industrijsko vozilo, ki se uporablja predvsem za notranje ravnanje in prevoz blaga. Viličarji imajo lasten pogon in teleskop, kar omogoča pobiranje in zlaganje tovora. Viličar je poimenovan po vilicah, ki se običajno uporablja za pobiranje palet. Nosilec vilic običajno sestoji iz dveh, redkeje tudi več jeklenih vilic.
Viličar se najpogosteje uporablja za nakladanje in razkladanje blaga s tovornjakov ter večjih vozil. Viličarji se uporabljajo tudi za klasični notranji prevoz, na primer za oskrbo proizvodnih obratov ali skladiščenje blaga. Uporabljajo se lahko tudi za posebne namene; na primer postavitev in demontaža sejmov in prireditev.
Viličarji se uporabljajo na različnih območjih. Na splošno pa so viličarji pomembni za pretovor in prevoz blaga v skoraj vseh panogah. To velja za avtomobilski sektor in predelovalno industrijo ter za živilsko industrijo in pijačo ter logistična podjetja. Viličarji se uporabljajo v zaprtih prostorih (npr. v dvoranah in skladiščih) in na prostem (npr. v prostorih podjetja, na pristanišču ali letališču ali na mestih prireditev).
Električni viličarji so primerni za notranjo in za zunanjo uporabo, medtem ko sta plin in dizel bolj primerna za zunanjo uporabo. Za uporabo v zaprtih prostorih morajo plinski viličarji izpolnjevati posebne predpise o varnosti in emisijah. Dizelski viličarji se običajno uporabljajo samo na prostem.
Kako deluje viličar, je odvisno od vrste in konstrukcije viličarja. Na splošno pa funkcija temelji na tako imenovani dvižni enoti, sestavljeni iz dvižnega teleskopa in nosilca vilic. Vilice viličarja omogočajo namestitev dvižnega mehanizma pod palete in druge tovore. Nato se običajno dvignejo za prevoz ali zlaganje z dvižnim teleskopom, hidravličnim cilindrom in dvižnimi verigami. Poleg nosilcev vilic se lahko na čelnih nakladalcih in drugih vrstah viličarjev uporabljajo tudi druge naprave za pretovarjanje tovora, kot so trnki, spone ali prekucniki.
Viličarji delujejo po načelu protiuteži. Vilice so nameščene na prednjem delu vozila. Teža bremena, ki jo vilice poberejo, se uravnoteži z ustrezno visoko protiutežjo na zadnji strani.
Obstajajo tudi druge, posebne vrste viličarjev. Sem spadajo tako imenovani viličarji, ki dvižni teleskop potisnejo naprej in nato spet nazaj, da dvignejo tovor, tako da težišče tovora ni več spredaj, temveč med osmi tovornjaka. Druge vrste viličarjev so visokopogonski viličarji, ki se uporabljajo za natovarjanje in razkladanje blaga na stojalo v visokoregalnem skladišču, ter naročanje tovornjakov, katerih glavni namen je zbiranje blaga po določenih naročilih.
Druga različica je tako imenovani paletni viličar, ki pa ga običajno ne štejemo med klasične viličarje.
Kar zadeva pogone, je bistveno razlikovanje med viličarji z elektromotorji in motorji z notranjim zgorevanjem (IC).
Elektromotorni viličarji svojo energijo črpajo iz akumulatorja. Tu se uporabljajo svinčeve in litij-ionske baterije.
Pri viličarjih z zgorevalnimi motorji je mogoče razlikovati med dizelskimi viličarji in viličarji na plin ali LPG. Slednje se uporabljajo bodisi z zemeljskim plinom bodisi s tekočim plinom (LPG, utekočinjeni naftni plin), odvisno od vrste. Čeprav bencinski viličarji spadajo tudi v kategorijo motornih viličarjev z motorjem IC, jih v Evropski uniji redko uporabljajo.
Razen tega je mogoče razlikovati med hidrostatičnimi in hidrodinamičnimi pogoni za viličarje z motorjem IC. Hidrodinamične pogone običajno najdemo v enostavnejših viličarjih z motorjem, imenovanimi tudi regalni viličarji, in so zelo primerni za transportne naloge. Hidrostatični pogoni so na splošno povezani s hitrejšim pospeševanjem, natančnejšim krmiljenjem in enostavnim vzvratnim pomikom. Zaradi tega so viličarji s hidrostatičnimi pogoni idealni za ravnanje z blagom, kot sta nakladanje in razkladanje tovornjakov.
Prednosti električnih viličarjev vključujejo njihovo visoko učinkovitost in vsestranskost. Ker so takšni viličarji brez emisij, je njihova uporaba mogoča tako v zaprtih prostorih kot na prostem. Delovanje z nizkim nivojem hrupa in brez emisij ščiti zaposlene in okolje.
V primerjavi z motornimi so viličarji z litij-ionskimi baterijami še posebej privlačni zaradi svojih zelo nizkih stroškov delovanja in vzdrževanja.
Možna pomanjkljivost električnih viličarjev z akumulatorji s svinčeno kislino je, da bo akumulatorje mogoče zamenjati pogosteje, če jih uporabljate zelo dolgo in intenzivno. Zaradi veliko večje energetske učinkovitosti pa viličarji z litij-ionskimi baterijami nimajo te težave.
Poleg tega večina viličarjev na električni pogon običajno zahteva dobre pogoje tal, zlasti v zvezi z odmikom od tal in zaščito pred prahom in umazanijo. Jungheinrich razvija in proizvaja viličarje na električni pogon, ki so posebej optimizirani za zunanjo uporabo.
Uporabljamo dve osnovni vrsti baterij: svinčene baterije in litij-ionske baterije. Slednje ponujajo nekatere prepričljive prednosti in se tako uveljavljajo kot nov standard. Na primer: litij-ionske baterije so okolju prijaznejše, energetsko učinkovitejše in zagotavljajo dobro delovanje, tudi če je baterija že delno izpraznjena. Poleg tega so brez vzdrževanja in imajo dolgo življenjsko dobo. Naši litij-ionski viličarji tvorijo optimalno usklajen sistem viličarja, litij-ionske baterije in tehnologije polnjenja.
Na splošno so dizelski in plinski viličarji zmogljivejši, zato lahko prenesejo velike obremenitve in težke naloge, na primer v prašnem delovnem okolju. Kot pionir litij-ionske tehnologije so električni viličarji iz Jungheinricha danes tako močni, da se lahko v veliko primerih kosajo z motorji.
Prednosti motornih viličarjev so zagotovo, da se lahko spopadajo z neenakomernimi tlemi in da so pripravljeni za uporabo v vsakem trenutku. Slabosti motornih viličarjev pa so višji obratovalni stroški, več hrupa in večje vrednosti emisij, zato se običajno uporabljajo samo na prostem.
Plinske viličarje poganja zemeljski plin ali utekočinjen naftni plin. Utekočinjeni naftni plin sestavlja mešanica propan / butan.
Dvižna zmogljivost viličarjev se razlikuje glede na konstrukcijo in pogonski sistem. Viličarji iz Jungheinricha lahko dvigajo tovor do 5 t teže, pri čemer se nosilnost zmanjšuje s povečanjem višine dviganja. Podrobnosti o nosilnosti najdete pri posameznih modelih.
Dvižna zmogljivost viličarjev se razlikuje glede na konstrukcijo v pogonskem sistemu. Viličarji iz Jungheinricha lahko premikajo tovor do 5 t teže. Podrobnosti o nosilnosti najdete pri posameznih modelih.
Največja hitrost vožnje viličarjev je različna. Jungheinrichovi viličarji lahko glede na model dosežejo hitrost do 22 km/h brez tovora. Podrobnosti o dejanski hitrosti vožnje s tovorom in brez njega najdete pri posameznih modelih.
Da. Kot del posebne konstrukcije lahko v centru za zaščito pred eksplozijo dobite tudi viličarje, ki v celoti ustrezajo vašim varnostnim zahtevam na potencialno eksplozivnih območjih. Jungheinrich vam tako ponuja varne rešitve za uporabo viličarjev v okolju z vnetljivimi plini in hlapi ter eksplozivnimi praški in prahom, na primer v kemični in farmacevtski industriji.
Zaščiteni viličarji se po zmogljivosti in dizajnu skoraj ne razlikujejo od običajnih in ponujajo najvišje ergonomske standarde. Servisni tehniki, posebej usposobljeni za protieksplozijsko zaščito, zagotavljajo, da vaš eksplozijsko zaščiten viličar ostane v celoti dejaven več let in opravi vse zakonsko zahtevane preskuse z najvišjimi ocenami.
Da. Naši viličarji so maksimalno zanesljivi tudi pri -20° C. Lahko so opremljeni s kabinami za shranjevanje hladilnika in različnimi vrstami oken.
Za varno delovanje v različnih okoljih in v spremenljivih vremenskih pogojih ponuja Jungheinrich različice viličarjev s priloženo vozniško kabino.
Izraz "viličar" pomeni sposobnost industrijskega vozila, da dviga in zlaga palete z vilicami.
Izraz "čelni viličar" vključuje vse viličarje, pri katerih so vilice nameščene spredaj. Poleg tega je voznikov sedež ali kabina običajno obrnjena v smeri vožnje. Čelni viličar velja za klasičen viličar, ki deluje po tako imenovanem načelu protiuteži. To pomeni, da se teža obremenitve sprednjih vilic uravnoteži s protiutežjo na zadnji strani.
Izraz "ročni viličar" se nanaša na viličarje, ki jih upravljajo ročno, med hojo.
V skladišču se lahko uporabljajo vsi električni viličarji. Če se upoštevajo strogi predpisi o varnosti in emisijah, se lahko v skladišču v nekaterih primerih uporabljajo tudi plinski viličarji. Dizelski viličarji pa so običajno namenjeni zunanji uporabi.
Zunanji uporabi so namenjeni vsi dizelski in LPG viličarji. Električni viličarji so v osnovi manj primerni za zunanjo uporabo, ker imajo večje zahteve glede odmika od tal in zaščite pred prahom in umazanijo. Vendar Jungheinrich razvija tudi viličarje na električni pogon, ki brez težav obvladajo zunanjo uporabo.
Glede na širino hodnika se lahko v skladišču uporabljajo različni električni viličarji. To še posebej velja za zelo kompaktne trikolesne električne viličarje iz serije 1, ki imajo izjemno kompaktne dimenzije in širino le 990 mm - idealne za varno uporabo tudi na ozkih hodnikih.
Ustrezne priročnike za uporabo naših viličarjev lahko najdete v PDF obliki na naših spletnih straneh.
Novičke
Prijavite se zdaj