+386 1 561 04 80 Direktna številka servisne službe Splošna telefonska številka
Kontaktni obrazec
Novičke
Stage – podjetje Keller&Kalmbach
Povečana kapaciteta skladišča in komisioniranja

Razširitev glavnega skladišča podjetja Keller & Kalmbach

Podjetje Keller & Kalmbach se uvršča med vodilne ponudnike storitev upravljanja delov C. Leta 2016 je podjetje z okrog 800 zaposlenimi ustvarilo 270 milijonov evrov prometa – skoraj dvakrat več kot v letu 2009, ko je bila končana prva stopnja izgradnje.

Izjemna kompleksnost pri načrtovanju in montaži

Podjetje se pretežno ukvarja z upravljanjem delov C za industrijske stranke – dejavnostjo, ki je z vidika notranje logistike zelo zahtevna. Glavni cilj je, da stranka prejme blago ob pravem času, na pravem mestu in v pravi količini. Za to je potrebno novo in sodobno distribucijsko središče.

Na prvi stopnji izgradnje smo se osredotočili za novo in racionalnejšo strategijo komisioniranja. Pozorni smo bili tudi na ergonomsko oblikovno zasnovo komisionirnih delovnih mest in učinkovitost delovnih postopkov.

Že prva stopnja izgradnje se je izkazala kot izjemno uspešna in je zelo pripomogla k nenehni rasti podjetja. Šele po petih letih je podjetje moralo razširiti skladišče, ne da bi prekinili poslovanje. V ta namen smo povečali avtomatizirano paletno skladišče, skladišče drobnega materiala in sistem s transportnimi trakovi. Za komisioniranje je bila postavljena ločena hala s sistemom delovnih mest »blago do osebe« in robotom za paletizacijo. Kot glavni izvajalec smo bili odgovorni za načrtovanje, konfiguracijo projekta in realizacijo intralogističnega sistema.

Dr. Ingomar Schubert
Vodja oddelka za upravljanje dobavne verige

»Prvotno nismo načrtovali komisioniranja po korakih. Zdaj pa nam to omogoča uporabo skladiščnega prostora že pred zaključenim postopkom komisioniranja.«

Novo glavno skladišče s prilagodljivo uporabo

Na prvi stopnji izgradnje smo glavno skladišče razdelili na štiri območja, ki jih je bilo mogoče preprosto razširiti. Ta območja in zapleteni komisionirni postopki so vodeni z Jungheinrichovim sistemom za upravljanje skladišča. Vrhunsko prilagodljivost smo dosegli z ustrezno tehnologijo transportnih trakov, ki prepeljejo blago do osebe.

Na drugi stopnji izgradnje smo visokoregalno skladišče povečali za pet hodnikov in v začetku leta 2016 smo avtomatizirano skladišče za drobni material povečali za še šest hodnikov. Ob tem smo podvojili splošno zmogljivost manipuliranja z materiali in zmogljivost komisioniranja. Programska oprema skrbi za izračunavanje vzorca plasti za robota za paletizacijo in sistemu za upravljanje skladišča posreduje zaporedje odvzemanja zabojev pri komisioniranju. Robot za paletizacijo omogoča prilagodljivo komisioniranje in lahko v kratkem času ter brez težav poskrbi za velika naročila.

Nemoten delovni postopek

»Prvotno nismo načrtovali komisioniranja po korakih. Zdaj pa nam to omogoča uporabo skladiščnega prostora že pred zaključenim postopkom komisioniranja. V celotnem obdobju sodelovanja s podjetjem Jungheinrich smo bili zelo zadovoljni z odnosom, ki je temeljil na medsebojnem zaupanju. Vse je potekalo v skladu s časovnim načrtom, za nameček pa nismo porabili vseh sredstev, predvidenih v okviru prvotnega proračuna. Morebitne razširitve v prihodnosti bomo z veseljem izvedli v sodelovanju s podjetjem Jungheinrich,« nas je pohvalil dr. Ingomar Schubert, vodja oddelka za upravljanje dobavne verige v podjetju Keller & Kalmbach.

Imate vprašanja?