Rudolph Logistik je zanesljiv ponudnik storitev za stranke v najrazličnejših panogah. Z naložbo v dva avtomatsko vodena transportna sistema je podjetje doseglo optimizacijo procesov v skladišču.
Skupina Rudolph Logistik iz južnega Hessna se je odločila za inovativno rešitev, s katero želi svojim strankam dolgoročno zagotoviti pravočasno dobavo brez napak, svoje zaposlene pa pri tem razbremeniti. Po osemtedenski fazi načrtovanja in preizkušanja so izbrali dva sodobna avtomatsko vodena transportna sistema (AGV-S). Izjemna prednost teh viličarjev je v tem, da se prilagodijo spremembam okolja, obenem pa ohranijo potrebno prilagodljivost v okviru skladišča. Poleg tega jih je mogoče uporabljati v okviru obstoječih regalnih sistemov in skladiščnih mest. Naš logistični vmesnik je pomenil dodatno prednost za skupino Rudolph Logistik. Vmesna programska oprema omogoča neovirano komunikacijo med sistemom AGV-S in strankinim sistemom za upravljanje skladišča (Warehouse Management System – WMS). Avtomatsko vodeni transportni sistem je znatno razbremenil distribucijsko središče s površino 14.300 kvadratnih metrov, 10.600 paletnimi mesti in 170.000 policami. Okrog 135 delavcev, zaposlenih v tem skladišču, skrbi za pakiranje in razpošiljanje približno 430.000 artiklov po vsem svetu.
Skupina Rudolph Logistik je dejavna predvsem na področjih avtomobilizma, sistemskega tovornega prevoza, blaga za široko porabo, industrije in odpremnih storitev. Notranje delovne postopke je treba nenehno izboljševati in izkoriščati možnosti za optimizacijo. Pri tem se odlično obnese avtomatsko vodeni transportni sistemi EKS 210a v povezavi z Jungheinrichovim logističnim vmesnikom. Kmalu po začetku uporabe je bilo ugotovljeno občutno izboljšanje učinkovitosti intralogističnih procesov in zmanjšanje napak pri postopkih v okviru notranjega transporta. Zdaj se lahko skladiščniki bolj osredotočijo na posebne oblike transporta. Dodelitev transportnih nalogov posameznim paletam poteka preko črtne kode, ki jo avtomatski viličar APM samodejno odčita in s pomočjo logističnega vmesnika posreduje sistemu WMS. Nato sistem WMS prek logističnega vmesnika v viličar pošlje natančno informacijo o skladiščnem mestu za zadevno paleto. Tja je po najboljši poti paleta varno prepeljana in natančno pozicionirana.
»Od prevzema v obratovanje so avtomatsko vodeni transportni sistemi delno prevzeli postopke notranjega transporta. Pri izdaji blaga to pomeni približno 50 odstotkov dnevnega obsega izdaje blaga. Poleg tega je celovit varnostni sistem v okviru avtomatsko vodenega transportnega sistema pripomogel k zmanjšanju materialne škode v distribucijskem središču,« pravi Markus Krumpholz, ki je v podjetju Rudolph Logistik odgovoren za projektno vodenje in nadzor. Thorsten Krämer, vodja poslovne enote za regijo Rhein/Main/Neckar, dodaja: »Na ta sistem smo postali pozorni na razstavah in spletu, ogledali pa smo si tudi dva proizvodna obrata podjetij, ki sta Jungheinrichovi stranki. Drugi proizvajalci nimajo na voljo ustrezno izpopolnjene alternative, ki bi izpolnjevala naše zahteve. Za nameček pa imamo pri sodelovanju s podjetjem Jungheinrich enega samega kontaktnega partnerja in vse dobimo iz ene roke.« Uporaba Jungheinrichovega avtomatsko vodenega transportnega sistema kaže tudi na pripravljenost na uporabo inovativnih tehnoloških rešitev in pripomore k pridobivanju izkušenj za morebitne večje projekte v prihodnosti.