Stage – podjetje Thyssen Krupp
Avtomatizirani transport jeklenih delov

ThyssenKrupp zaupa našim avtomatsko vodenim transportnim sistemom

Pri ThyssenKrupp so avtomatizirali notranji transport z avtomatsko vodenim transportnim sistemom (AGV-S). Ta skrbi za prevoz delov tračnic za stopniščna dvigala med različnimi delovnimi postajami. Ključna dejavnika pri tej izbiri sta bila optimalna prilagodljivost in čim manjši potreben prostor.

Optimizacija transportnih poti in sinhronizacija procesov

Podjetje ThyssenKrupp proizvaja tračnice za stopniščna dvigala v svojem obratu v nizozemskem mestu Krimpen an der Issel. V oddelku za proizvodnjo tračnic so zaradi potrebe po optimizaciji proizvodnih postopkov iskali prilagodljivo, visokozmogljivo rešitev za notranje premeščanje materialov. 
Cilj je bil sinhronizirati delovne postopke in zmanjšati možnost napak z avtomatizacijo, hkrati pa razbremeniti zaposlene z odpravo prekinitev dela zaradi notranjega transporta. Upoštevati je bilo treba tudi ureditev z omejenim prostorom in možnost sledljivosti materialov v okviru proizvodnega procesa. 
Zastavljeni cilj je bil avtomatizacija transporta materialov med posameznimi fazami proizvodnje, obenem pa zagotoviti čim večjo mero prilagodljivosti.

Kurt Debaene
Vodja obratovanja (Accessibility) pri ThyssenKrupp

»Avtomatizacija je zajemala tudi notranji transport. Naša glavna zahteva je bila ohranitev prilagodljivosti glede transportnih poti in prostorskih pogojev.«

Avtomatizacija z največjo mero prilagodljivosti

V oddelku za proizvodnjo tračnic je šest različnih proizvodnih sistemov za obdelavo cevi in profilov vodil. Vsak od teh skrbi za določeno fazo obdelave. Materiali tako pridejo na vsako od postaj za obdelavo.
Pri izbiri avtomatsko vodenega transportnega sistema (AGV-S) je podjetje vodila želja po ohranitvi čim večje mere prilagodljivosti. Enotirni in fiksni transportni trak ne bi bila dovolj prilagodljiva ob spremembah proizvodne ureditve. Ker je več delov tračnice združenih za transport, je zadoščal že en sam sistem AGV-S. Če bo zahtevano zmogljivost v prihodnosti treba povečati, lahko s preprostim postopkom v sistem integriramo dodatne sisteme AGV-S.

Viličar brez voznika

V podjetju ThyssenKrupp so se odločili za naš avtomatsko vodeni transportni sistem – inovativno, razširjeno logistično rešitev, ki vključuje električni paletni viličar z električno krmilno ročico in povezavo z gostiteljskim sistemom.
ERC 215a je samovozeči viličar, ki temelji na serijskih viličarjih Jungheinrich. Ta nakladalni viličar brez voznika in z načinom za pešce se na osnovi laserske navigacije in triangulacije uporablja za transport največ osmih cevi in profilov tračnic hkrati, in sicer do 28 mest v tovarni. Programska oprema za logistiko spremlja vrstni red delovnih nalogov, ki so obdelani avtonomno. Zaradi preprečevanja telesnih poškodb in materialne škode je viličar opremljen z več varnostnimi tipali. Če viličar na svoji poti zazna oviro, se takoj ustavi. Ko je ovira odstranjena, vozilo AGV-S nadaljuje svojo pot.
Danes imata učinkovitost in vrednost pri proizvodnji veliko večjo težo, zagotovljena je sledljivost palet v okviru posameznih faz proizvodnje, delavci podjetja ThyssenKrupp pa so občutno manj obremenjeni.

Imate vprašanja?